Laokoon ponuja supervizijo vizualnih učinkov in naročnikom svetuje v fazi pred-produkcije, produkcije na snemalnem prizorišču in v fazi post-produkcije.
Produkcijskim ekipam svetujemo v zvezi z uporabo vizualnih učinkov, izdelujemo predogled konceptov na snemalnem prizorišču ter svetujemo glede postavitve snemalnega prizorišča ter uporabe ogrodji za kamere pri klasičnem, stereo in VR snemanju za posnetke, kjer bodo vključeni vizualni učinki. Svetujemo tudi mojstrom luči v zvezi z ustreznim osvetljevanjem zelenega oz. modrega ozadja. Vse to v izogib dodatnim stroškom, ki lahko nastanejo v post-produkciji.
Laokoon ponuja celostno supervizijo na snemalnem prizorišču. Ta vključuje namestitev tracking markerjev, postavitev luči, merjenje razdalj na snemalnem prizorišču, beleženje podatkov o rabi leč, merjenje distorzije leč, snemanje 360 HDRI za namen osvetljevanja v post-produkciji ter snemanje tekstur in elementov.
Vodimo ekipo ustvarjalcev vizualnih učinkov v fazi post-produkcije in skrbimo za to, da so kreativne zamisli naših naročnikov izvedene na najvišji kakovostni ravni.
Laokoon je kolektiv ustvarjalcev iz različnih področji vizualnih učinkov. Sestavlja ga ekipa odličnih 3D trackerjev, animatorjev, 3D modelerjev, teksturerjev, osvetljevalcev, matte-painterjev in compositorjev.
Ustvarjalci studia Laokoon imamo izkušnje v vrhunski post-produkciji za film, televizijo in oglase. Ta področja se v temelju razlikujejo predvsem v časovnih okvirih delovanja, naša ekipa je izurjena v vseh. Nudimo celoten pipeline za post-produkcijo: 3D – tracking, matchmoving, modeliranje, teksturiranje, animacijo, osvetljevanje ter 2D – digitalni matte painting, concept design, kreativno retuširanje, compositing, barvno korekcijo in finishing.
Naš 3D pipeline v osnovi temelji na programski opremi Blender, saj ponosno podpiramo ‘open source’ filozofijo. Blender uporabljamo za vse vidike 3D pipelinea, vključno pri rendriranju s superračunalniki. Prav tako se lahko brez težav prilagodimo ostali komercialni programski opremi, če narava projekta tako zahteva. Naši ustvarjalci imajo namreč izkušnje z večino aktualnih programskih orodij, ki se trenutno uporabljajo v industriji vizualnih učinkov.
Naš 2D pipeline v osnovi temelji na programski opremi Nuke Studio, ki ga uporabljamo kot orodje za upravljanje projektov, za online montažo, compositing, grading ter finishing sistem.
Programsko opremo Adobe Creative Suite uporabljamo za pripravo materialov, offline montažo in izdelavo animiranih grafik.
Uporabljamo tudi podporno ‘open source’ programsko opremo kot sta Gimp in Inkscape, saj v celoti podpiramo ‘open source’ skupnost.
Naši zasloni so kalibrirani po standardih THX® s strani podjetja VidCal.